Zaloguj się, aby obserwować  
budyn

jak mi sie tinker spod radi wyblinkowal?

14 postów w tym temacie

10 minut temu, mnick napisał:

Widziałeś jak lisek łamał płytę Warcrafta? Więc grałeś.

:DD

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Wczoraj mówili o tym na caście Royal Areny, że to zależy od szczęścia, na którą "klatkę" trafisz czy na tę w której jest zadawany dmg czy nie.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisano · (Edytowano przez goospo) · Zgłoś post

W sumie trochę minęło od założenia tego tematu ale mam wrażenie ze nie zostało to dość dobitnie wyjaśnione więc się wtrącę.

Jak wiadomo, ulti Tinkera resetuje cd na jego skillach oraz przedmiotach do zera

Po otrzymaniu obrażeń, włącza się 3 sekundowy cooldown na blink dagger.
Jak wspomniał mnick, blink dagger ma opóźnienie 0.25 sek między otrzymaniem obrażeń a włączeniu cooldowna z czym sam teleport jest natychmiastowy.

Radiance który posiadałeś zadaje (na chwilę pisania tego posta), tak jak wspomniał taboo, 60 obrażeń bohaterom co sekundę lecz pierwsze obrażenia są zadane sekundę PO wykryciu wroga w zasięgu Radiance.

Zakładając że nie dałeś rady w międzyczasie zadać innych obrażeń przeciwnikowi, prosta matematyka pokazuje że miał on 1.25 sek. czasu na blinka co w świecie DotA jest dość dużo.

Dodatkowo możesz wziąć pod uwagę czy przeciwnik posiadał "Infused Raindrop".
Każdy z ładunków Raindrop'a pochłania łącznie 120 obrażeń magicznych jeśli jego źródło zadaje na raz więcej niż 50 obrażeń magicznych.
Skoro Radiance zadaje 60 obrażeń na sekundę, przeciwnik miał 2.25 sekundy na reakcję, zakładając że nie zadałeś mu w międzyczasie innych magicznych ani fizycznych obrażeń.

Z samych Chakramem sytuacja jest bardzo podobna do Radiance.
Chakram zadaje obrażenia 0.5 sek. po wykryciu że jesteś w jego zasięgu. Obrażenia są zadawane co 0.5 sekundy.

Ponownie, zakładając że 2 Chakramy były jedynym źródłem obrażeń które zostały wykryte w tym samym czasie, matematyka rodem z podstawówki pokazuje że przeciwnik miał 0.75 sekund reakcji na użycie blinka po Rearm.
Dokładniej 0.5 sek po którym są zadawane obrażenia od Chakrama oraz 0.25 sek po których dopiero odpala się cd na Blink Dagger.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

2 chakramy nie zadaja dmg w tym samym czasie wiec matematyka rodem z podstawowki do mnie nie przemawia, a z 10s na reakcje przy raindropach to troche poplynales bo maja 7s cd ;D

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach

Napisałem "zakładając" bo nie wiem o jaką dokładnie sytuację chodziło.

Oba Charkamy zachowują się tak samo z tego co wiem więc jeśli puszczasz 2 charkamy w to samo miejsce i drugi chakram doleci do celu równo 0.5 sek. po pierwszym (0.3 czasu animacji + 0.2 czasu podróży), teoretycznie czas zadawania obrażeń powinien się zsynchronizować.

W Raindropach faktycznie zapomniałem o cd. Dzięki za sprostowanie, już edytuję.

Udostępnij ten post


Link to postu
Udostępnij na innych stronach
Gość
Komentujesz jako gość. Jeśli posiadasz konto, zaloguj się.
Odpowiedz...

×   Wkleiłeś treść z formatowaniem.   Przywróć formatowanie

  Only 75 emoticons maximum are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Zaloguj się, aby obserwować  

  • Kto przegląda   0 użytkowników

    Brak zalogowanych użytkowników przegląda tę stronę.